Potpisivanjem ugovora sa kineskim partnerima o izgradnji Fruškogorskog koridora, Srbija će u dogledno vreme dobiti modernu saobraćajnicu koja će je spajati sa regionom a takođe će se u ekološkom smislu unaprediti zaštita Nacionalnog parka Fruška gora.
Gde samo iskopaste ovog "analitičara"? Što god pomene afirmativno - ispadne grandiozno muljanje! Kad lopine padnu valja sve redom kontrolisati, ne ponovilo se ovo zlo!
Nije potreban,jer to nije planinčuga.
Napraviti lep put da se vidi prirodna lepota kada se putuje.
Šta,važno da je najduži u Evropi. Pa pametni ljudi ne prave tako duge tunele jer su klaustofobični. U slučaju saobracajki naci se na pola tunela ostati nekoliko sati....odvratno.
Ne treba nam tunel,hocemo otvoren put
Ovaj koridor će biti izgrađen na kukovo leto. Samo zamislite koliko će vremena i sredstava trebati za izgradnju mosta preko Dunava i baruština oko njega, jer će se graditi gde je takav teren najširi. Bojim se da će sa koridorom desti kao sa Kliničkim centrom Vojvodine koji se gradi preko tri decenije, a kada će biti završen još se ne zna.
Krajnjinje bezobrazluk i teska oljacka ukrasti dve trak i da ne bude autoput, nego brzi put i sve to olatiti 606 miliona evra.
A cena za autoput se kretala od 36,5 oreko 250 pa 200 pa 300 onda Vucic rekao 400 za autoput a sada 606 za BRZI PUT I KRADENE DVE TRAKE. Sram vas bilo pljackasi.
Pa ponuda je prosle godine bila od kineza za Moravski i Fruskogorski 800 miliona, a platili ste samo Moravski 800 i ovaj sada ne autoput 606 mikiona evra. Aman dokle ste nezasiti u pljackanju ove jadne Srbije.
kada napravite veći put dolazi više vozila, dakle zagušenja će opet biti.
kada napraviti glavni put, ljudi ga koriste da prolaze... pitajte kovilj da li je značajno prosperirao od autoputa, eno procvat opšti... manite se te priče, što je brži put, ljudi brže projure kroz mesto, ne zadržavaju se.
ako ništa drugo skloniće vozila iz prirode... ako je uopšte ostane koliko je nemilosrdno krče.
Урадите сада што можете да спречите исељавање Сремаца, а то је, вратите железничке станице у Карловачким виноградима, Чортановцима Дунав, Чортановцима и Бешки.
То су места, која су апсолутно гравитирала и зависила од пруге, а сада ће бити отсечена.
За узврат, биће нека станица у атару између села Чортановаца и Бешке, па коме то треба и ко ће то да користи?
Ozbiljne države ovakve inveticije mere na nivou opšte/društvene isplativosti; skraćivanje putanje kretanja, ušteda goriva građanima, manji uvoz neophodne nafte, manje i zagađenje - energetski bilans države se poboljšava, otvaraju se nove mogućnosti, poboljšava se kvalitet života...itd, itd..
Poslednja ozbiljna država u kojoj smo živeli je pre 40tak+, godina zacrtala plan i projekat tunela,..od tada se lokalni i državni šerifi ne mogu organizovati da opljačkaju i da se ugrade a da i tunel naprave...jer tunel se mora iskopati ne možete da nacrtate rupu na planini i napišete "tunel"
Videli ste Mrkonjićeve i Ilićeve autoputeve; dodajte gas npr. kod Pazove i kad počnete da poskakujejejejete slobodno zapevajte, iz vaših usta poteći će trileri kao u najokorelijim narodnjacima..
Da smo sve lopove koji su pljačkali ovu državu (od SFRJ naovamo) samleli u kobasice, Matijević bi bio najjača kompanija, a penzioneri bi nam bili fino podgojeni...
Ovako 45 godina pričamo o tunelu i njakamo kroz Irig rasturajući i to malo života što je tamo ostalo...ukupno gorivo koje smo potrošili od tada, je moglo da isplati tunel odavde do granice sa Makedonijom, ali suviše smo mi prokleti da bismo to videli!
I Nemačka bi propala pod ovakvim štetočinskim vlastima pričam od SFRJ pa sve do sada, sve go nepismeni i pokvareni lopov ..I aerodrom je planiran u okolini Novog Sada i neka je jer ako možemo za 20 min do njega, i ako se to isplati, zašto da ne??
Zabraniti sleperima deonicu Irig - NS (Petrovaradin). Ako idu iz pravca Sapca za NS i dalje na sever, lepo na auto put pa na petlju Dobanovci pa lepo za NS. I resen problem. Ovaj koridor nece biti gotov NIKAD, a do tad, dakle do NIKAD, sleperi ce razvaliti sve, cudi me da ijedna kuca u Irigu na glavnoj ulici se nije do sad vec urusila.
Nove generacije se ne uce nicemu korisnom, jer zive rijalitije da bi angazovali strance na izgradnji bilo cega. Za 20 god. necemo znati ni poljski toalet da sklepamo a bili smo... Sada je vreme da budemo tudje roblje i sve preskupo da placamo.
Realno, Fruskogorski koridor jeste dobra ideja, ako se uradi pravilno i kvalitetno, bez prevelikog remecenja prirode. E sad, ko je video Pupinov most sa obilaznicom, jasno mu je sta znaci NEkvaliitet, i jasno je da ova vlast to nece kvalitetno uraditi. Dok se plate kinezi i ugradi bratija, malo ce ostati za kvalitet.
Fruskogoski koridor nije ideja ove vlasti, samo ga ova vlast aktivno obecava od 2014.
Sto se tice aerodroma, stvarno mislim da nam ne treba (bar dok je Vojvodina u sastavu Srbije). Za 45 minuta si na Surcinu Time ne mogu da se pohvale mnogi delovi Beograda, kome aerodrom zvanicno pripada. Malo ljudi u evropskim gradovima, koji imaju aerodrom, mogu da stignu do samog aerodroma za ispod sat vremena.
- (20.08.2019.) NOVI TUNEL OD 3,5 KILOMETARA BIĆE NAJDUŽI U SRBIJI Ugovor o gradnji do proleća 2020.
- (17.09.2019.) Ugovor za Fruškogorski koridor NAJKASNIJE DO DECEMBRA
- (05.10.2019.) DOGODINE IZGRADNJA FRUŠKOGORSKOG KORIDORA Radi se procena vrednosti ugovora
- (12.11.2019.) IZGRADNJA BRZE SAOBRAĆAJNICE NOVI SAD - RUMA SVE BLIŽA Mihajlović: "Uskoro komercijalni ugovor za Fruškogorski koridor"
- (20.11.2019.) OD RUME DO ŠAPCA U ŠEST TRAKA Počinje gradnja novog autoputa koji će povezati 600.000 ljudi
- (01.02.2020.) Vučić: Ove godine počinje izgradnja fruškogorskog koridora
- (22.05.2020.) Mihajlović: Ne odustajemo od FRUŠKOGORSKOG KORIDORA
- (27.05.2020.) Demostat: Fruškogorski koridor najranije tek za tri godine
- (22.07.2020.) Mihajlović: Sve je spremno za početak gradnje Fruškogorskog koridora
- (16.09.2020.) USKORO I UGOVOR ZA FRUŠKOGORSKI KORIDOR Poznati svi detalji, povezaće tri opštine, a evo i kad počinje gradnja
- (17.04.2014.) Izgradnja Fruškogorskog koridora počeće krajem 2015.
- (23.05.2015.) Mihajlović: Fruškogorski koridor vratili smo u prioritete
- (05.06.2015.) Mihajlović: Dosta priče, gradićemo Fruškogorski koridor
- (20.07.2015.) Gradnja autoputa Novi Sad-Ruma od juna 2016.
- (30.07.2015.) Mihajlović: Radovi na Fruškogorskom koridoru sredinom 2016.
- (21.03.2016.) Mihajlović: Izgradnja fruškogorskog koridora počinje do kraja godine
- (27.10.2016.) Fruškogorski koridor: Uradićemo to za tri godine (Vucic)
- (03.01.2017.) Mirović: Uskoro otkup zemlje za Fruškogorski koridor
- (29.09.2017.) Mihajlović: U pripremi izgradnja brze saobraćajnice na Fruškogorskom koridoru
- (04.06.2018.) Sa kineskom CRBC počeli razgovori o gradnji Fruškogorskog koridora
- (14.09.2018.) USKORO IZGRADNJA NAJDUŽEG TUNELA U SRBIJI Kineski CRBC izvodiće radove na Fruškogorskom koridoru
- (20.05.2019.) Radovi na Fruškogorskom koridoru počinju na jesen
- (11.06.2019.) NA POMOLU I FRUŠKOGORSKI KORIDOR Ključni objekat najduži tunel u Srbiji
Trebaju masovna okupljanja da se organizuju u Petrovaradinu da bi gradske vlasti pokrenule to neophodno pitanje.
Decenijama se priča o tome kao aerodrom da treba da se izgradi a ne nekoliko kilometara puta.
Kada bi se saobraćaj izmestio, Petrovaradin bi postao jedno od boljih naselja za život.
jeftinije je da se izgradi aerodrom sa ove strane i bliže i zdravije i bezbednije i korisnije za sve a spas za Frušku Goru srpsku Sv Goru i strateški VAŽNIJE.
Ne dirati RAJ NA ZEMLJI. Ne skrajnuti ga s puta.
A da mi izgradimo u Kini kineski koridor kroz naj zelenija polja. Puteve i tunele smo mi gradili po celom svetu sve do osme sednice.Zahtevamo proterivanje svih ruskih i kineskih "investitora".
"U ovom trenutku od Iriga do aerodroma 'Nikola Tesla' u Beogradu potrebno je voziti se oko 45 minuta. Nakon što Fruškogorski koridor bude izgrađen ta razdaljina će biti smanjena za dvadesetak minuta."
Stvarno?! Letećim automobilom? Pošto je to prosečna brzina od 140+km/h. Ali, svakako ni nećete izgraditi ovaj put, pa možete da lupetate šta hoćete, vaši glasači su ionako zatupljeni.
Svih tih 10.000-12.000 vozila koje dnevno prolaze kroz Irig prođu i kroz Petrovaradin sve sa svim hiljadama vozila i kamiona koji idu na stari put prema Beogradu. Tako dolazimo na cifru od 15.000-18.000 vozila koja prođu dnevno kroz Petrovaradin, svaki dan nepregledne kolone šlepera, ulica se ne može preći. Da li Predsednik Mz Petrovaradin sme da pita stranačke kolege da se paralelno sa prvom fazom radi i četvrta, jer jedino to može pomoći i meštanima i vozačima kojima sigurno ovo nije prijatno.
na fruskoj g. nekad su bile samo vikendice i novosadjani, a sada se sjatio sav sljam iz okruzenja resen da unisti sve sto vredi ! najdominantniji su ljubitelji, clanovi i uvlakaci sns-a.......sredstva su im za unistavanje prirode: asvalt, beton, zica, zidovi, divlje deponije i negativna frekvencija preglasnog turbo folka.
tek kada se izgradi tunel shvaticete da ste posatli mirno mesto kao MZ Rivica , da nema saobracaja, kamiona , ali mi kupaca, slucajnih prolaznika, kafane / prodavnice / bulkanizeri katanac na vrata...
pitajte kafanu DzEP u Grd.klisuri ni 10% onog prometa pre autoputa ... ali OK stizete na aerodrom
za 20 minuta ...
A da prekinete da secete Frusku goru i zidate po njoj kao nenormalni? Da li Vam je palo na pamet da ce je to spasiti?
Ups! Nikako, parice parice parice....!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Stojaković: Fruškogorski koridor će motivisati stanovništvo da se ne iseljava i smanjiti zagađenje Fruške gore
Autor: Demostat
Novi Sad
•29.09.2020.
•08:00 > 09:19
Komentari 40
O5 on
Lola
Napraviti lep put da se vidi prirodna lepota kada se putuje.
Šta,važno da je najduži u Evropi. Pa pametni ljudi ne prave tako duge tunele jer su klaustofobični. U slučaju saobracajki naci se na pola tunela ostati nekoliko sati....odvratno.
Ne treba nam tunel,hocemo otvoren put
Tarito
Nebojša
A cena za autoput se kretala od 36,5 oreko 250 pa 200 pa 300 onda Vucic rekao 400 za autoput a sada 606 za BRZI PUT I KRADENE DVE TRAKE. Sram vas bilo pljackasi.
Pa ponuda je prosle godine bila od kineza za Moravski i Fruskogorski 800 miliona, a platili ste samo Moravski 800 i ovaj sada ne autoput 606 mikiona evra. Aman dokle ste nezasiti u pljackanju ove jadne Srbije.
X
Voja
/
pa njima je cilj iseljavanje domaceg stanovnista a naseljavanje drugog.
uzuzetno je vidno u vecim naseljima
marko
kada napraviti glavni put, ljudi ga koriste da prolaze... pitajte kovilj da li je značajno prosperirao od autoputa, eno procvat opšti... manite se te priče, što je brži put, ljudi brže projure kroz mesto, ne zadržavaju se.
ako ništa drugo skloniće vozila iz prirode... ako je uopšte ostane koliko je nemilosrdno krče.
Чортановци
То су места, која су апсолутно гравитирала и зависила од пруге, а сада ће бити отсечена.
За узврат, биће нека станица у атару између села Чортановаца и Бешке, па коме то треба и ко ће то да користи?
ns ja
Poslednja ozbiljna država u kojoj smo živeli je pre 40tak+, godina zacrtala plan i projekat tunela,..od tada se lokalni i državni šerifi ne mogu organizovati da opljačkaju i da se ugrade a da i tunel naprave...jer tunel se mora iskopati ne možete da nacrtate rupu na planini i napišete "tunel"
Videli ste Mrkonjićeve i Ilićeve autoputeve; dodajte gas npr. kod Pazove i kad počnete da poskakujejejejete slobodno zapevajte, iz vaših usta poteći će trileri kao u najokorelijim narodnjacima..
Da smo sve lopove koji su pljačkali ovu državu (od SFRJ naovamo) samleli u kobasice, Matijević bi bio najjača kompanija, a penzioneri bi nam bili fino podgojeni...
Ovako 45 godina pričamo o tunelu i njakamo kroz Irig rasturajući i to malo života što je tamo ostalo...ukupno gorivo koje smo potrošili od tada, je moglo da isplati tunel odavde do granice sa Makedonijom, ali suviše smo mi prokleti da bismo to videli!
I Nemačka bi propala pod ovakvim štetočinskim vlastima pričam od SFRJ pa sve do sada, sve go nepismeni i pokvareni lopov ..I aerodrom je planiran u okolini Novog Sada i neka je jer ako možemo za 20 min do njega, i ako se to isplati, zašto da ne??
Peki
StAV
Vlada
Pera
dz0
Nimbus
Fruskogoski koridor nije ideja ove vlasti, samo ga ova vlast aktivno obecava od 2014.
Sto se tice aerodroma, stvarno mislim da nam ne treba (bar dok je Vojvodina u sastavu Srbije). Za 45 minuta si na Surcinu Time ne mogu da se pohvale mnogi delovi Beograda, kome aerodrom zvanicno pripada. Malo ljudi u evropskim gradovima, koji imaju aerodrom, mogu da stignu do samog aerodroma za ispod sat vremena.
Nimbus
- (17.09.2019.) Ugovor za Fruškogorski koridor NAJKASNIJE DO DECEMBRA
- (05.10.2019.) DOGODINE IZGRADNJA FRUŠKOGORSKOG KORIDORA Radi se procena vrednosti ugovora
- (12.11.2019.) IZGRADNJA BRZE SAOBRAĆAJNICE NOVI SAD - RUMA SVE BLIŽA Mihajlović: "Uskoro komercijalni ugovor za Fruškogorski koridor"
- (20.11.2019.) OD RUME DO ŠAPCA U ŠEST TRAKA Počinje gradnja novog autoputa koji će povezati 600.000 ljudi
- (01.02.2020.) Vučić: Ove godine počinje izgradnja fruškogorskog koridora
- (22.05.2020.) Mihajlović: Ne odustajemo od FRUŠKOGORSKOG KORIDORA
- (27.05.2020.) Demostat: Fruškogorski koridor najranije tek za tri godine
- (22.07.2020.) Mihajlović: Sve je spremno za početak gradnje Fruškogorskog koridora
- (16.09.2020.) USKORO I UGOVOR ZA FRUŠKOGORSKI KORIDOR Poznati svi detalji, povezaće tri opštine, a evo i kad počinje gradnja
Nimbus
- (23.05.2015.) Mihajlović: Fruškogorski koridor vratili smo u prioritete
- (05.06.2015.) Mihajlović: Dosta priče, gradićemo Fruškogorski koridor
- (20.07.2015.) Gradnja autoputa Novi Sad-Ruma od juna 2016.
- (30.07.2015.) Mihajlović: Radovi na Fruškogorskom koridoru sredinom 2016.
- (21.03.2016.) Mihajlović: Izgradnja fruškogorskog koridora počinje do kraja godine
- (27.10.2016.) Fruškogorski koridor: Uradićemo to za tri godine (Vucic)
- (03.01.2017.) Mirović: Uskoro otkup zemlje za Fruškogorski koridor
- (29.09.2017.) Mihajlović: U pripremi izgradnja brze saobraćajnice na Fruškogorskom koridoru
- (04.06.2018.) Sa kineskom CRBC počeli razgovori o gradnji Fruškogorskog koridora
- (14.09.2018.) USKORO IZGRADNJA NAJDUŽEG TUNELA U SRBIJI Kineski CRBC izvodiće radove na Fruškogorskom koridoru
- (20.05.2019.) Radovi na Fruškogorskom koridoru počinju na jesen
- (11.06.2019.) NA POMOLU I FRUŠKOGORSKI KORIDOR Ključni objekat najduži tunel u Srbiji
no
Trebaju masovna okupljanja da se organizuju u Petrovaradinu da bi gradske vlasti pokrenule to neophodno pitanje.
Decenijama se priča o tome kao aerodrom da treba da se izgradi a ne nekoliko kilometara puta.
Kada bi se saobraćaj izmestio, Petrovaradin bi postao jedno od boljih naselja za život.
Nebro
ja ne bih
Ne dirati RAJ NA ZEMLJI. Ne skrajnuti ga s puta.
Dragan
Mile
Ludilo u stali
BojaNS
1. spreciti odliv stanovnistva
2. smanjiti secu sume
3. smanjiti divlju gradnju
Vladimir
Stvarno?! Letećim automobilom? Pošto je to prosečna brzina od 140+km/h. Ali, svakako ni nećete izgraditi ovaj put, pa možete da lupetate šta hoćete, vaši glasači su ionako zatupljeni.
Mico
Xa xa xa xa xa.
pera
Vlada
Sve lokalne baje će dobiti dozvole za prelazak preko Iriga i rešen problem
Servia
wnj
Moreeee!
ex chapman
fruska gora
Ivan
pilot babo
pitajte kafanu DzEP u Grd.klisuri ni 10% onog prometa pre autoputa ... ali OK stizete na aerodrom
za 20 minuta ...
Pera
Goran
Milica
Ups! Nikako, parice parice parice....!
EvoOvako
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H